Jääb arusaamatuks, kas tegu on praeguse linnavalitsuse järjekordse valimiskampaaniatrikiga või on tõesti eesmärgiks võetud rajada igasse linnaosasse (mitte ainult Lasnamäele) oma munitsipaalgolfiväljak ja seda sõiduteedele. Kui vaadata linnavalitsuse võimetust teeaukude remontimisel, siis võib öelda, et ei ole vaja palju vaeva näha selle eesmärgi saavutamiseks. Harjutusväljakud on avatud juba üle terve linna. Harrastajatele jätkub Tallinnas golfiauke piisavalt, igal tänavaristmikul võid palli mõnda tänavaauku veeretada. Seda vaadates jäävad mulle arusaamatuks linnavalitsuse prioriteedid. Samal ajal, kui ei suudeta korda teha kraatreid meenutavaid teeauke, on Tallinna linn võtnud endale südameasjaks rajada munitsipaalgolfiväljak Lasnamäel. Mina ei usu, et munitsipaalgolfiväljaku rajamine on see, mida pealinna maksumaksjad päriselt tahavad. Inimestega rääkides tulevad esimesena ikka jutuks pealinna sõidu- ja kõnniteed ning nende soov, et Tallinna linnaosades olevad teed oleksid korras.
Minu soovitus on lõpetada ära kõik asendustegevused, millega püütakse tähelepanu tõmmata Tallinna põhiprobleemidelt – üks nendest on auklikud sõidu- ja kõnniteed. Kui ma mõtlen tulevikule, siis võiks Tallinn olla selline pealinn, kus autojuhid valivad kõige lühema tee tööle ja koju sõiduks, mitte kõige tervema tee, et autot mitte lõhkuda. Vastupidiselt valdkonda juhtivale abilinnapeale usun mina, et Tallinna teede korda tegemine on võimalik – kui vaid tahet on.
On tõsi, et teede parandamine hoiatavate teemärkide või kiviklibuga neid tõesti korda ei tee. Selleks, et Tallinna sõiduteed muuta liiklejasõbralikuks, tuleb aukude lappimise asemel hakata teede asfaltkatet vahetama kogu sõidutee ulatuses ning see tegevus vajab lisaraha. Kui aga igal järgmisel aastal suunataks teede remondiks vähemalt 7 miljonit eurot ja teha teede investeeringute kava, millest eelarve koostamise ajal kinni peetaks, siis on tulemused peagi näha.
Linnavalitsus ütleks siinkohal, et raha ei ole. Päris nii see aga ei ole – Tallinnal on raha, aga iseküsimus on, kuidas seda kasutatakse. Kui üleöö suudetakse leida 55 miljonit tasuta sõidu pakkumiseks, siis 3 miljonit lisavahendeid teederemondiks ei tohiks olla linnavalitsusele ülejõu käiv ülesanne. Aga kui see tõesti osutub niivõrd keeruliseks ülesandeks, siis üks soovitus mul on. Likvideerige munitsipaalpolitsei ning suunake vabanevad vahendid teede korda tegemisse, aastas on see ümmarguselt 3 miljonit eurot.